Pogoji poslovanja spletne trgovine kopalnica-rea.si
Obvestilo o varstvu osebnih podatkov
Podjetje Podlasiak Andrzej Cylwik spółka komandytowa s sedežem v Białystoku, vpisano v Centralni register in informacije o poslovnih dejavnostih Republike Poljske, ki ga vodi minister, pristojen za gospodarstvo, ki ima: naslov kraja poslovanja: ul. Przędzalniana 60, 15-688 Białystok in naslov za dostavo: ul. Przędzalniana 60, 15-688 Białystok, NIP 9662160121, REGON 521350544, elektronski naslov: biuro.rea@podlasiak.com.pl obvešča, da zaradi začetka veljavnosti 25. maja 2018. Uredbe (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 o varstvu posameznikov pri obdelavi osebnih podatkov in o prostem pretoku takih podatkov ter o razveljavitvi Direktive 95/46/ES (“Splošna uredba o varstvu podatkov”) (“RODO”), lahko vaše podatke obdeluje kot upravljavec osebnih podatkov, če za to obstaja ustrezna pravna podlaga. Upravljavec v skladu s področjem svojih dejavnosti obdeluje vaše osebne podatke za različne namene, vendar to vedno počne v skladu z zakonom.
V zvezi z zgornjimi spremembami vas kot upravljavec obveščamo, da je namen obdelave vaših osebnih podatkov naslednji: 1. možnost elektronskega opravljanja storitev in izvajanja pogodbe, katere stranka ste, skupaj z možnostjo izvajanja transakcij in plačil za nakupe – nujnost obdelave za izvajanje pogodbe (člen 6(1)(b) RODO), 2. obravnava nakupov, opravljenih brez registracije – nujnost obdelave za izvajanje pogodbe (člen 6(1)(b) RODO), 3. obravnava pritožb – nujnost obdelave za izvajanje pogodbe (člen 6(1)(b) RODO), 4. Analitične in statistične dejavnosti, ki se izvajajo za izboljšanje kakovosti storitev, analize vedenja in dejavnosti uporabnikov z možnostjo spoznavanja uporabniških preferenc, – zakoniti interes upravitelja (člen 6(1)(f) RODO), 5. Ugotavljanje in uveljavljanje zahtevkov ali obramba pred njimi – pravna podlaga za obdelavo – zakoniti interes upravitelja (člen 6(1)(f) RODO). 6(1)(f) RODO), ki je zaščita njegovih pravic, 6. omogočanje telefonskega in e-poštnega stika s stranko za izvršitev naročila ali razjasnitev nejasnosti, povezanih s transakcijo, s strani pisarne za pomoč strankam Podlasiak Andrzej Cylwik sp. k.
V skladu z veljavnimi predpisi se vaši podatki hranijo za čas, ki je potreben za izvedbo zgoraj navedenih namenov ali postopka, neposredno povezanega s sklenitvijo transakcije.
Podlasiak Andrzej Cylwik sp. k. kot upravljavec vaših osebnih podatkov zagotavlja popolno varnost in zaupnost. Na vsaki stopnji vam dajemo možnost, da po predhodnem elektronskem stiku na naslovu biuro.rea@podlasiak.com.pl in preverjanju s strani pooblaščene osebe razširite svoje znanje in upravljanje v zvezi s shranjevanjem osebnih podatkov.
Na vašo zahtevo vam omogočamo preklic privolitve in popoln izbris osebnih podatkov, ki jih hrani podjetje Podlasiak Andrzej Cylwik sp. k.
Podjetje Podlasiak Andrzej Cylwik sp. k. zagotavlja varnost in popoln nadzor nad obdelavo in shranjevanjem vaših osebnih podatkov.
Spletno trgovino, ki deluje na naslovu www.lazienka-rea.com.pl, upravlja podjetje:
Podlasiak Andrzej Cylwik sp. k.
s sedežem:
Przędzalniana 60
15-688 Białystok
NIP: 966-216-01-21; REGON: 521350544.
Pritožbe sporočite na naslov: reklamacje@lazienka-rea.pl
Za tehnična vprašanja se obrnite na: bok@rea.pl
tel. 857-337-777
pon. – 7:00 – 19:00
Poštni naslov:
6L Przędzalniana Street
15-688 Białystok
osebni prevzem: od ponedeljka do petka od 7:00 do 14:45
Uporabljamo storitve naslednjih prevoznih podjetij: DPD (www.dpd.com.pl), Rohlig-Suus (www.suus.com). Glede na kupljeno blago, njegove posebnosti, težo, dimenzije prilagodimo ustreznega prevoznika in vrsto pošiljke. Kurirji dostavljajo pošiljke med 8.00 in 16.00 uro, dostava v drugih urah je izključno stvar dobre volje kurirja. Pot in natančen čas dostave sta odvisna samo od kurirja. Opozarjamo vas, da v primeru pošiljk, težjih od 30 kg, kurir ni dolžan pripeljati blaga v kupčeve prostore. Pri takšnih pošiljkah kurir dostavi blago do naslovnikove stavbe, čim bližje, pri čemer upošteva stanje cestne infrastrukture. Hkrati vas obveščamo, da je mogoče kupiti storitev dostave blaga v kupčeve prostore v višini 100 PLN bruto. Za naročilo takšne storitve nas kontaktirajte takoj po opravljenem nakupu.
POGOJI POSLOVANJA TRGOVINE kopalnica-rea.si
VSEBINA:
1. SPLOŠNE DOLOČBE
2. ELEKTRONSKE STORITVE V SPLETNI TRGOVINI
3. POGOJI ZA SKLENITEV PRODAJNE POGODBE
4. NAČINI IN POGOJI PLAČILA ZA IZDELEK
5. STROŠKI, NAČINI IN ČAS DOSTAVE IN PREVZEMA IZDELKA
6. REKLAMACIJE IZDELKOV
7. IZVENSODNI PRITOŽBENI IN ODŠKODNINSKI POSTOPKI TER PRAVILA DOSTOPA DO TEH POSTOPKOV
8. PRAVICA DO ODSTOPA OD POGODBE (VELJA ZA PRODAJNE POGODBE, SKLENJENE OD 25. DECEMBRA 2014 DALJE)
9. DOLOČBE V ZVEZI S PODJETNIKI
10. KONČNE DOLOČBE
11. VZOREC OBRAZCA ZA ODSTOP OD POGODBE
Spletna trgovina www.lazienka-rea.pl skrbi za pravice potrošnikov. Potrošnik se ne sme odpovedati pravicam, ki mu jih zagotavlja Zakon o pravicah potrošnikov. Pogodbena določila, ki so za potrošnika manj ugodna od določb Zakona o pravicah potrošnikov, so neveljavna, namesto njih pa se uporabljajo določbe Zakona o pravicah potrošnikov. Namen določb teh splošnih pogojev torej ni izključiti ali omejiti katere koli pravice potrošnika, do katere je upravičen na podlagi kogentnih določb zakona, morebitni dvom pa je treba razlagati v korist potrošnika. V primeru neskladja med določbami teh splošnih pogojev in zgoraj navedeno zakonodajo prevlada in se uporablja slednja.
1. SPLOŠNE DOLOČBE
1.1 Spletno trgovino, ki je na voljo na spletnem naslovu www.lazienka-rea.pl, upravlja ANDRZEJ CYLWIK, ki opravlja dejavnost pod imenom Podlasiak Andrzej Cylwik spółka komandytowa, vpisana v centralni register poslovnih dejavnosti in informacij Republike Poljske, ki ga vodi minister, pristojen za gospodarstvo, in ima: naslov poslovnega mesta: ul. Przędzalniana 60, 15-688 Białystok in naslov za vročanje: ul. Przędzalniana 6K, 15-688 Białystok, NIP 5421005380, REGON 050290967, elektronski naslov: biuro.rea@podlasiak.com.pl.
1.2 Ti pogoji so namenjeni potrošnikom in podjetnikom, ki uporabljajo spletno trgovino (z izjemo točke. 9 Splošnih pogojev, ki je namenjena izključno podjetnikom).
1.3 Upravljavec osebnih podatkov, ki se obdelujejo v povezavi z določbami teh Pravil, je ponudnik storitev. Osebni podatki se obdelujejo za namene, v obsegu in na podlagi načel, navedenih v politiki zasebnosti, objavljeni na straneh spletne trgovine. Posredovanje osebnih podatkov je prostovoljno. Vsaka oseba, katere osebne podatke obdeluje ponudnik storitev, ima pravico do vpogleda v njihovo vsebino ter pravico do posodobitve in popravka.
1.4 Opredelitve pojmov:
1.4.1. DELOVNI DAN – en dan od ponedeljka do petka, razen državnih praznikov.
1.4.2. REGISTRACIJSKI OBRAZEC – obrazec, ki je na voljo v spletni trgovini in omogoča vzpostavitev računa.
1.4.3. OBRAZEC ZA NAROČILO – elektronska storitev, interaktivni obrazec, ki je na voljo v Spletni trgovini in omogoča oddajo naročila, zlasti z dodajanjem izdelkov v elektronsko košarico in določitvijo pogojev Prodajne pogodbe, vključno z načinom dostave in plačila.
1.4.4. NAROČNIK – (1) fizična oseba s polno poslovno sposobnostjo, v primerih, ki jih določajo splošno veljavni zakoni, pa tudi fizična oseba z omejeno poslovno sposobnostjo; (2) pravna oseba ali (3) organizacijska enota brez pravne osebnosti, ki ji zakon priznava pravno sposobnost; – ki je s Prodajalcem sklenil ali namerava skleniti Prodajno pogodbo.
1.4.5. CIVILNI ZAKONIK – Zakon o civilnem zakoniku z dne 23. aprila 1964 (Uradni list 1964, št. 16, točka 93, s spremembami).
1.4.6. RAČUN – elektronska storitev, sklop virov v podatkovno komunikacijskem sistemu ponudnika storitev, označen z individualnim imenom (login) in geslom, ki ga zagotovi kupec, v katerem so shranjeni podatki, ki jih posreduje kupec, in informacije o naročilih, ki jih je oddal v spletni trgovini.
1.4.7. NEWSLETTER – elektronska storitev, elektronska distribucijska storitev, ki jo ponudnik storitev zagotavlja po elektronski pošti in ki vsem prejemnikom storitev, ki jo uporabljajo, omogoča, da od ponudnika storitev samodejno prejemajo ciklično vsebino zaporednih izdaj glasila, ki vsebuje informacije o izdelkih, novostih in promocijah v spletni trgovini.
1.4.8. IZDELEK – premičnina, ki je na voljo v Spletni trgovini in je predmet prodajne pogodbe med kupcem in prodajalcem.
1.4.9. PRAVILA – ta pravila spletne trgovine.
1.4.10. INTERNETNA TRGOVINA – spletna trgovina ponudnika storitev, ki je na voljo na naslednjem spletnem naslovu: kopalnica-rea.si
1.4.11. PRODAJALEC; PONUDNIK STORITEV – ANDRZEJ CYLWIK, ki opravlja poslovno dejavnost pod imenom Podlasiak Andrzej Cylwik spółka komandytowa, vpisan v centralni register poslovnih dejavnosti in informacij Republike Poljske, ki ga vodi minister, pristojen za gospodarstvo, in ima: naslov poslovnega mesta: ul. Przędzalniana 60, 15-688 Białystok in naslov za vročanje: ul. Przędzalniana 6K, 15-688 Białystok, NIP 5421005380, REGON 050290967, elektronski naslov: biuro.rea@podlasiak.com.pl.
1.4.12. PRODAJNA POGODBA – pogodba o prodaji Izdelka, ki je sklenjena ali sklenjena med kupcem in prodajalcem prek spletne trgovine.
1.4.13. ELEKTRONSKA STORITEV – storitev, ki jo ponudnik storitev v elektronski obliki zagotavlja kupcu prek spletne trgovine.
1.4.14. DOBAVITELJ STORITEV – (1) fizična oseba s popolno poslovno sposobnostjo, v primerih, ki jih določa splošno veljavni zakon, pa tudi fizična oseba z omejeno poslovno sposobnostjo; (2) pravna oseba ali (3) organizacijska enota brez pravne osebnosti, ki ji zakon priznava pravno sposobnost; – ki uporablja ali namerava uporabljati Elektronsko storitev.
1.4.15. ZAKON O POTROŠNIŠKIH PRAVICAH, ZAKON – Zakon z dne 30. maja 2014 o pravicah potrošnikov (Uradni list 2014, št. 827 s spremembami).
1.4.16. NAROČILO – izjava volje kupca, dana z naročilnico in usmerjena neposredno ob sklenitvi pogodbe o prodaji izdelkov s prodajalcem.
2. ELEKTRONSKE STORITVE V SPLETNI TRGOVINI
2.1 V Spletni trgovini so na voljo naslednje Elektronske storitve: V spletni trgovini so na voljo naslednje storitve: račun, obrazec za naročilo in glasilo.
2.1.1. Račun – uporaba Računa je mogoča, ko Kupec opravi dva zaporedna koraka – (1) izpolni Registracijski obrazec in (2) klikne polje “Pošlji”. Stranka mora v obrazcu za registracijo navesti naslednje podatke: ime in priimek, naslov (ulica, hišna/stanovanjska številka, poštna številka, mesto), elektronski naslov, kontaktno telefonsko številko in geslo. Za stranke, ki niso potrošniki, je treba navesti tudi ime podjetja in številko DDV.
2.1.1.1 Storitev elektronskega računa se zagotavlja brezplačno za nedoločen čas. Stranka ima možnost, da kadar koli in brez navedbe razloga izbriše račun (odstop od računa), tako da pošlje ustrezno zahtevo ponudniku storitev, zlasti po elektronski pošti na naslov: biuro.rea@podlasiak.com.pl ali pisno na naslov 6K Przędzalniana Street, 15-688 Białystok.
2.1.2. Obrazec za naročilo – uporaba obrazca za naročilo se začne v trenutku, ko stranka doda prvi izdelek v elektronsko košarico v spletni trgovini. Naročilo je oddano, ko Kupec opravi skupno dva zaporedna koraka – (1) izpolni Obrazec za naročilo in (2) po izpolnitvi Obrazca za naročilo na strani Spletne trgovine klikne polje “Potrjujem nakup”. – do te točke je mogoče samostojno spreminjati vnesene podatke (v ta namen se je treba ravnati po prikazanih sporočilih in informacijah, ki so na voljo na spletni strani Spletne trgovine). V obrazcu za naročilo mora kupec navesti naslednje podatke o kupcu: ime in priimek/naslov podjetja, naslov (ulica, številka hiše/stanovanja, poštna številka, mesto), elektronski naslov, kontaktno telefonsko številko in podatke o prodajni pogodbi: Izdelek(-i), količina izdelka(-ov), kraj in način dostave izdelka(-ov), način plačila. V primeru Kupcev, ki niso potrošniki, je treba navesti tudi ime podjetja in številko DDV.
2.1.2.1 Storitev elektronskega obrazca za naročilo je brezplačna in je enkratne narave ter preneha v trenutku oddaje naročila prek nje ali v trenutku, ko stranka prej prekine oddajo naročila prek nje.
2.1.3 Novičke – Novičke stranka uporablja tako, da ob ustvarjanju računa ali oddaji naročila označi ustrezno potrditveno polje – stranka se na Novičke naroči ob ustvarjanju računa ali oddaji naročila.
2.1.3.1 Elektronska storitev Newsletter se zagotavlja brezplačno za nedoločen čas. Stranka ima možnost, da se kadar koli in brez navedbe razloga odjavi od prejemanja novic (odjava od novic), tako da pošlje ustrezno zahtevo ponudniku storitev, zlasti po elektronski pošti na naslov: biuro.rea@podlasiak.com.pl ali pisno na naslov 6K Przędzalniana Street, 15-688 Białystok.
2.2 Tehnične zahteve, potrebne za sodelovanje s sistemom IKT, ki ga uporablja ponudnik storitev: (1) računalnik, prenosni računalnik ali druga multimedijska naprava z dostopom do interneta; (2) dostop do elektronske pošte; (3) spletni brskalnik: Mozilla Firefox različice 17.0 in višje ali Internet Explorer različice 10.0 in višje, Opera različice 12.0 in višje, Google Chrome različice 23.0. in višje, Safari različice 5.0 in višje; (4) priporočena minimalna ločljivost zaslona: 1024 × 768; (5) vključitev piškotkov in podpore za Javascript v spletnem brskalniku.
2.3 Stranka je dolžna spletno trgovino uporabljati na način, ki je skladen z zakonom in dobro prakso, ob upoštevanju spoštovanja osebnih pravic in avtorskih pravic ter pravic intelektualne lastnine ponudnika storitev in tretjih oseb. Stranka je dolžna vnašati podatke v skladu z dejanskim stanjem. Stranki je prepovedano posredovati nezakonito vsebino.
2.4 Pritožbeni postopek:
2.4.1 Pritožbe v zvezi z izvajanjem elektronskih storitev ponudnika storitev in druge pritožbe v zvezi z delovanjem spletne trgovine (razen pritožbenega postopka za izdelke, ki je naveden v tč. 6 Splošnih pogojev poslovanja), lahko kupec predloži npr:
2.4.2. pisno na naslov: 2.4.1: Na naslovu: Ulica Przędzalniana 6K, 15-688 Białystok;
2.4.3. v elektronski obliki po elektronski pošti na naslov: reklamacje@lazienka-rea.pl;
2.4.4. Priporočljivo je, da stranka v opisu pritožbe navede (1) informacije in okoliščine v zvezi s predmetom pritožbe, zlasti vrsto in datum nepravilnosti; (2) zahtevo stranke in (3) kontaktne podatke pritožnika – to bo ponudniku storitev olajšalo in pospešilo obravnavo pritožbe. Zahteve iz prejšnjega stavka so zgolj v obliki priporočila in ne vplivajo na učinkovitost pritožb, predloženih brez priporočenega opisa pritožbe.
2.4.5 Ponudnik storitev mora na pritožbo odgovoriti takoj, najpozneje v 14 koledarskih dneh od datuma njene predložitve.
3 POGOJI ZA SKLENITEV PRODAJNE POGODBE
3.1 Sklenitev prodajne pogodbe med kupcem in prodajalcem se izvede, ko kupec odda naročilo prek obrazca za naročilo v spletni trgovini v skladu s čl. 2.1.2 Splošnih pogojev poslovanja.
3.2 Cena izdelka, prikazana na spletnem mestu Spletne trgovine, je navedena v poljskih zlotih in vključuje davke. O skupni ceni z davki Izdelka, ki je predmet Naročila, ter o stroških dostave (vključno s stroški prevoza, dostave in poštnih storitev) in drugih stroških, in kadar višine teh stroškov ni mogoče določiti – o obveznosti njihovega plačila, je Kupec obveščen na straneh Spletne trgovine med oddajo Naročila, vključno s trenutkom, ko Kupec izrazi voljo, da ga prodajna pogodba zavezuje.
3.3 Postopek za sklenitev Prodajne pogodbe v Spletni trgovini z naročilnico
3.3.1. Do sklenitve Prodajne pogodbe med Kupcem in Prodajalcem pride, ko Kupec v Spletni trgovini odda naročilo v skladu s točko. 2.1.2 Splošnih pogojev poslovanja.
3.3.2. Prodajalec po oddaji naročila takoj potrdi njegov prejem in hkrati sprejme naročilo v izpolnitev. Prodajalec potrdi prejem Naročila in ga sprejme v izpolnitev tako, da Kupcu na elektronski naslov, ki ga je Kupec navedel v postopku oddaje Naročila, pošlje ustrezno elektronsko sporočilo, ki vsebuje vsaj prodajalčeve izjave o prejemu Naročila in njegovem sprejemu v izpolnitev ter potrditev sklenitve Prodajne pogodbe. V trenutku, ko kupec prejme zgoraj navedeno elektronsko sporočilo, je prodajna pogodba med kupcem in prodajalcem sklenjena.
3.4 Utrjevanje, varovanje in dajanje vsebine sklenjene Prodajne pogodbe na razpolago Kupcu se izvede tako, da se (1) ti Splošni pogoji objavijo na spletni strani Spletne trgovine in (2) Kupcu pošlje elektronsko sporočilo iz točke 3.3.2. Splošnih pogojev. 3.3.2. Splošnih pogojev. Vsebina prodajne pogodbe je dodatno evidentirana in zavarovana v informacijskem sistemu prodajalčeve spletne trgovine.
4. NAČINI IN POGOJI PLAČILA ZA IZDELEK
4.1 Prodajalec kupcu omogoči naslednje načine plačila prodajne pogodbe:
4.1.1. Plačilo po povzetju ob dobavi.
4.1.2. Plačilo v gotovini ob osebnem prevzemu.
4.1.3. Plačilo z bančnim nakazilom na prodajalčev bančni račun.
4.1.3.1. Banka: Bank Zachodni WBK S.A.
4.1.3.2. Številka računa: 28 1500 1344 1213 4008 0113 0000.
4.1.4 Ponudnik storitev spletnega plačevanja: Blue Media S.A.
4.1.4.1 Poravnava elektronskih plačil in transakcij s plačilnimi karticami se izvaja v skladu z izbiro stranke prek storitve Blue Media:
4.1.4.1.1.1. Blue Media S.A. – Družba Blue Media S.A. . s sedežem v Sopotu, ulica Powstańców Warszawy 6, šifra 81-718. Družba je vpisana pri Okrožnem sodišču Gdańsk-Północ VIII Gospodarski oddelek Državnega sodnega registra pod št. 0000320590, NIP 585-13-51-185, REGON 191781561. Osnovni kapital znaša 2.000.000 PLN (v celoti vplačan).
4.2 Plačilni rok:
4.2.1 Če se kupec odloči za plačilo z bančnim nakazilom, elektronskim plačilom ali plačilno kartico, je dolžan plačilo opraviti v 7 koledarskih dneh od datuma sklenitve prodajne pogodbe.
4.2.2. Če kupec izbere plačilo po povzetju ali po povzetju, je dolžan plačilo opraviti ob dostavi.
5. STROŠKI, NAČINI IN DATUM DOSTAVE IN PREVZEMA IZDELKA
5.1. Dostava izdelka stranki je plačljiva, razen če je v prodajni pogodbi določeno drugače. Stroški dostave Izdelka (vključno s stroški prevoza, dostave in poštnine) so Kupcu navedeni na straneh Spletne trgovine pod “Stroški dostave” in med oddajo Naročila, vključno s trenutkom, ko Kupec izrazi voljo, da ga Prodajna pogodba zavezuje.
5.2 Osebni prevzem izdelka s strani stranke je brezplačen.
5.3 Prodajalec Kupcu zagotavlja naslednje načine dostave ali prevzema Izdelka:
5.3.1. dostavo po kurirju, po povzetju.
5.3.2. Osebni prevzem, ki je na voljo na naslovu: 5.3.2. Na naslovu: Ulica Przędzalniana 6L, 15-688 Białystok – ob delovnih dneh, med 9:00 in 15:00.
5.4 Rok za dostavo Izdelka Kupcu je do 7 delovnih dni, razen če je v opisu Izdelka ali med postopkom oddaje naročila določen krajši rok. V primeru Izdelkov z različnimi dobavnimi roki je dobavni rok najdaljši navedeni rok, ki pa ne sme biti daljši od 7 delovnih dni. Začetek roka za dostavo izdelka stranki se izračuna na naslednji način:
5.4.1. Če se kupec odloči za plačilo z bančnim nakazilom, elektronskim plačilom ali plačilno kartico – od dneva, ko je bil knjižen v dobro prodajalčevega bančnega računa ali računa za poravnavo.
5.4.2. Če Kupec izbere način plačila po povzetju – od datuma sklenitve prodajne pogodbe.
5.5. Rok za pripravljenost izdelka za prevzem s strani kupca – če se kupec odloči za osebni prevzem izdelka, mora biti izdelek pripravljen za prevzem s strani kupca v 7 delovnih dneh , razen če je v opisu izdelka ali med oddajo naročila določen krajši rok. V primeru Izdelkov z različnimi datumi pripravljenosti za prevzem je datum pripravljenosti za prevzem najdaljši navedeni datum, ki pa ne sme biti daljši od 7 delovnih dni. Prodajalec bo kupca dodatno obvestil, da je izdelek pripravljen za prevzem. Začetek roka za pripravljenost izdelka za prevzem s strani kupca se izračuna na naslednji način:
5.5.1. Če se Kupec odloči za plačilo z bančnim nakazilom, elektronskim plačilom ali plačilno kartico – od datuma knjiženja v dobro prodajalčevega bančnega računa ali poravnalnega računa.
5.5.2. Če Kupec izbere način plačila po povzetju ob osebni dostavi – od datuma sklenitve prodajne pogodbe.
6. REKLAMACIJA IZDELKA
6.1. Podlaga in obseg odgovornosti prodajalca do kupca, če ima prodani izdelek fizično ali pravno napako (garancija), sta opredeljena s splošno veljavnimi zakonskimi določbami, zlasti s Civilnim zakonikom. Za prodajne pogodbe, sklenjene do 24. decembra 2014, sta podlaga in obseg odgovornosti prodajalca do kupca, ki je fizična oseba in ki kupi izdelek za namene, ki niso povezani s poklicno ali gospodarsko dejavnostjo, zaradi neskladnosti izdelka s prodajno pogodbo opredeljena v splošno veljavnih zakonih, zlasti v zakonu z dne 27. julija 2002 o posebnih pogojih potrošniške prodaje in spremembi civilnega zakonika (Uradni list 2002, št. 141, točka 1176 s spremembami).
6.2 Prodajalec je dolžan kupcu izročiti izdelek brez napak. Podrobne informacije o prodajalčevi odgovornosti za napake na izdelku in kupčevih pravicah so navedene na spletni strani spletne trgovine pod zavihkom “Reklamacija izdelka “.
6.3 Reklamacijo lahko kupec vloži na primer:
6.3.1. pisno na naslov: 6.3.2: 6L Przędzalniana Street, 15-688 Białystok;
6.3.2. v elektronski obliki po elektronski pošti na naslov: reklamacje@lazienka-rea.pl;
6.4 Stranki svetujemo, da v opisu pritožbe navede: (1) podatke in okoliščine v zvezi s predmetom reklamacije, zlasti vrsto in datum pojava napake; (2) zahtevo za način uskladitve Izdelka s Prodajno pogodbo ali izjavo o znižanju cene ali odstopu od Prodajne pogodbe; in (3) kontaktne podatke pritožnika – to bo prodajalcu olajšalo in pospešilo obravnavo reklamacije. Zahteve iz prejšnjega stavka so zgolj v obliki priporočila in ne vplivajo na učinkovitost pritožb, predloženih brez priporočenega opisa pritožbe.
6.5 Prodajalec bo na kupčevo pritožbo odgovoril takoj, najkasneje v 14 koledarskih dneh od dneva njene predložitve. Če Prodajalec ne odgovori v zgoraj navedenem roku, to pomeni, da je reklamacijo priznal kot upravičeno.
6.6 Kupec, ki uveljavlja pravice iz garancije, mora izdelek z napako dostaviti na prodajalčeve stroške na naslov: Przędzalniana 6K, 15-688 Białystok. Če bi bila dostava Izdelka s strani Kupca zaradi vrste Izdelka ali načina njegove namestitve prezahtevna, je Kupec dolžan dati Izdelek na razpolago Prodajalcu na mestu, kjer se nahaja.
7. IZVENSODNI PRITOŽBENI IN REKLAMACIJSKI POSTOPKI TER PRAVILA DOSTOPA DO TEH POSTOPKOV
7.1 Podrobne informacije o možnosti uporabe postopkov izvensodne obravnave pritožb in reklamacij s strani Kupca, ki je potrošnik, ter pravila dostopa do teh postopkov so na voljo v pisarnah in na spletnih straneh okrajnih (mestnih) varuhov potrošnikov, družbenih organizacij, katerih zakonske naloge vključujejo varstvo potrošnikov, deželnih inšpektoratov za tržno inšpekcijo ter na naslednjih spletnih naslovih Urada za varstvo konkurence in potrošnikov: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php in http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
7.2 Stranka, ki je potrošnik, ima naslednje vzorčne možnosti uporabe izvensodnih načinov reševanja pritožb in zahtevkov:
7.2.1 Kupec ima pravico, da za reševanje spora, ki izhaja iz sklenjene prodajne pogodbe, vloži zahtevek pri stalnem poravnalnem sodišču za potrošnike iz 37. člena Zakona z dne 15. decembra 2000 o tržni inšpekciji (Uradni list RS, 2001, št. 4, točka 25, s spremembami). Poslovnik za organizacijo in delovanje stalnih prijateljskih potrošniških sodišč je opredeljen v uredbi ministra za pravosodje z dne 25. septembra 2001 o določitvi poslovnika za organizacijo in delovanje stalnih prijateljskih potrošniških sodišč. (Uradni list 2001, št. 113, točka 1214).
7.2.2. Kupec ima pravico, da se v skladu s 36. členom zakona z dne 15. decembra 2000 o tržni inšpekciji (Ur. l. 2001, št. 4, 25. točka s spremembami) obrne na deželnega inšpektorja tržne inšpekcije z zahtevo za uvedbo postopka mediacije za sporazumno rešitev spora med kupcem in prodajalcem. Informacije o načelih in postopkih mediacije, ki jo izvaja deželni inšpektor trgovinske inšpekcije, so na voljo v pisarnah in na spletnih straneh posameznih deželnih inšpektoratov trgovinske inšpekcije.
7.2.3. Kupec lahko pridobi brezplačno pomoč pri reševanju spora med kupcem in prodajalcem, tudi z brezplačno pomočjo okrajnega (mestnega) zagovornika potrošnikov ali družbene organizacije, katere statutarne naloge vključujejo varstvo potrošnikov (npr. Zveza potrošnikov, Poljska zveza potrošnikov). Svetovanje zagotavljata Zveza potrošnikov na elektronskem naslovu porady@dlakonsumentow.pl in Zveza poljskih potrošnikov na brezplačni telefonski številki za pomoč potrošnikom 800 889 866.
8. PRAVICA DO ODSTOPA OD POGODBE
(VELJA ZA PRODAJNE POGODBE, SKLENJENE OD 25. DECEMBRA 2014 DALJE)
8.1 Potrošnik, ki je sklenil pogodbo na daljavo, lahko v 60 koledarskih dneh odstopi od pogodbe brez navedbe razloga in brez kakršnih koli stroškov, razen stroškov, določenih v točki. 8.8 splošnih pogojev. Za spoštovanje roka zadostuje, da izjavo pošlje pred iztekom roka. Izjava o odstopu od pogodbe se lahko pošlje na primer:
8.1.1. pisno na naslov: 8.1.2: 8.8.1.1. naslov: Ulica Przędzalniana 6L, 15-688 Białystok;
8.1.2. v elektronski obliki po elektronski pošti na naslov: biuro.rea@podlasiak.com.pl;
8.2 Vzorec obrazca za odstop od pogodbe je vključen v Prilogo št. 2 k Zakonu o pravicah potrošnikov in je dodatno na voljo v odst. 11 Pravilnika in na spletni strani spletne trgovine pod zavihkom “Odstop od pogodbe “. Potrošnik lahko uporabi vzorčni obrazec, vendar to ni obvezno.
8.3 Rok za odstop od pogodbe začne teči:
8.3.1. za pogodbo, v okviru katere prodajalec dostavi izdelek, pri čemer je dolžan prenesti njegovo lastništvo (npr. prodajna pogodba) – od prevzema izdelka s strani potrošnika ali tretje osebe, ki ni prevoznik, ki ga je navedel potrošnik, in v primeru pogodbe, ki (1) vključuje več izdelkov, ki se dobavljajo ločeno, v serijah ali delih – od prevzema zadnjega izdelka, serije ali dela ali (2) vključuje redno dobavo izdelkov v določenem obdobju – od prevzema prvega izdelka;
8.3.2. za druge pogodbe – od datuma sklenitve pogodbe.
8.4. V primeru odstopa od pogodbe na daljavo se šteje, da pogodba ni sklenjena.
8.5 Prodajalec je dolžan potrošniku nemudoma, najkasneje v 14 koledarskih dneh od dneva prejema potrošnikove izjave o odstopu od pogodbe, vrniti vsa plačila, ki jih je ta opravil, vključno s stroški dostave Izdelka (razen dodatnih stroškov, ki nastanejo zaradi načina dostave, ki ga je izbral kupec in ni najcenejši običajni način dostave, ki je na voljo v spletni trgovini). Prodajalec vrne plačilo z enakim načinom plačila, kot ga je uporabil potrošnik, razen če se je potrošnik izrecno strinjal z drugačnim načinom vračila, ki za potrošnika ne pomeni nobenih stroškov. Če prodajalec ni ponudil, da bo izdelek prevzel od potrošnika sam, lahko prodajalec zadrži vračilo plačila, ki ga je prejel od potrošnika, dokler ne prejme izdelka nazaj ali dokler potrošnik ne predloži dokazila o vračilu, karkoli se zgodi prej.
8.6 Potrošnik je dolžan izdelek vrniti prodajalcu takoj, najpozneje v 14 koledarskih dneh od dneva, ko je odstopil od pogodbe, ali ga izročiti osebi, ki jo je prodajalec pooblastil za prevzem izdelka, razen če je prodajalec ponudil, da izdelek prevzame sam. Za spoštovanje roka zadostuje, da izdelek pošlje nazaj pred iztekom roka. Potrošnik lahko izdelek vrne na naslov: Przędzalniana 6K, 15-688 Białystok.
8.7 Potrošnik je odgovoren za vsako zmanjšanje vrednosti Izdelka, ki je posledica uporabe Izdelka, ki presega uporabo, potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja Izdelka.
8.8 Morebitni stroški, povezani z odstopom od pogodbe s strani potrošnika, ki jih je dolžan kriti potrošnik:
8.8.1. Če je potrošnik izbral način dostave Izdelka, ki ni najcenejši običajni način dostave, ki je na voljo v spletni trgovini, prodajalec potrošniku ni dolžan povrniti dodatnih stroškov, ki jih je imel potrošnik.
8.8.2 Potrošnik nosi neposredne stroške vračila Izdelka.
8.8.3 V primeru Izdelka, ki je storitev, katere izvajanje se je – na izrecno zahtevo potrošnika – začelo pred iztekom odstopnega roka, je potrošnik, ki uveljavlja pravico do odstopa od pogodbe po vložitvi takšne zahteve, dolžan plačati storitve, opravljene do odstopa. Znesek, ki ga je treba plačati, se izračuna sorazmerno s tem, kar je bilo opravljeno, ob upoštevanju cene ali nadomestila, dogovorjenega v pogodbi. Če je cena ali nadomestilo previsoko, je osnova za izračun tega zneska tržna vrednost opravljene storitve.
8.9 Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe, sklenjene na daljavo, v zvezi s pogodbami na daljavo:
8.9.1. (1) za opravljanje storitev, če je prodajalec v celoti opravil storitev z izrecnim soglasjem potrošnika, ki je bil pred opravljanjem storitve s strani prodajalca obveščen, da bo po opravljeni storitvi s strani prodajalca izgubil pravico do odstopa; (2) pri katerih je cena ali nadomestilo odvisno od nihanj na finančnem trgu, na katera prodajalec nima vpliva in ki lahko nastopijo pred iztekom roka za odstop; (3) pri katerih je predmet izpolnitve neponarejen izdelek, ki je izdelan po meri potrošnika ali služi njegovim individualnim potrebam; (4) pri katerih je predmet izpolnitve izdelek, ki se hitro pokvari ali ima kratek rok trajanja; (5) pri katerih je predmet izpolnitve izdelek, dobavljen v zaprti embalaži, ki je zaradi zdravstvenih ali higienskih razlogov po odprtju ni mogoče vrniti, če je bila embalaža po dobavi odprta ; (6) pri katerih so predmet izpolnitve izdelki, ki so po dobavi zaradi svoje narave neločljivo združeni z drugimi stvarmi; (7) pri katerih so predmet izpolnitve alkoholne pijače, katerih cena je bila dogovorjena ob sklenitvi prodajne pogodbe, katerih dobava se lahko izvede šele po 30 dneh in katerih vrednost je odvisna od nihanj na trgu, na katera prodajalec nima vpliva; (8) pri katerih je potrošnik izrecno zahteval, da prodajalec pride k njemu zaradi izvedbe nujnega popravila ali vzdrževanja; če prodajalec opravi dodatne storitve, razen tistih, ki jih je zahteval potrošnik, ali dobavi izdelke, razen rezervnih delov, potrebnih za izvedbo popravila ali vzdrževanja, ima potrošnik pravico odstopiti od pogodbe glede dodatnih storitev ali izdelkov; (9) če je predmet dobave zvočni ali vizualni posnetek ali računalniška programska oprema, dobavljena v zaprti embalaži, če se embalaža po dobavi odpre; (10) za dobavo časopisov, periodičnih publikacij ali revij, razen naročniških pogodb; (11) sklenjene z javno dražbo; (12) za zagotavljanje nastanitve, razen za stanovanjske namene, prevoz blaga, najem avtomobila, gostinske storitve, storitve v zvezi s prostim časom, zabavo, športnimi ali kulturnimi dogodki, če je v pogodbi določen datum ali obdobje storitve; (13) za dobavo digitalne vsebine, ki ni zapisana na materialnem nosilcu, če se je izvajanje začelo z izrecnim soglasjem potrošnika pred koncem odstopnega roka in po tem, ko je prodajalec potrošnika obvestil o izgubi pravice do odstopa.
9. DOLOČBE V ZVEZI S PODJETNIKI
9.1 Ta del splošnih pogojev in določbe v njem se uporabljajo izključno za stranke in prejemnike storitev, ki niso potrošniki.
9.2 Prodajalec ima pravico odstopiti od prodajne pogodbe, sklenjene s kupcem, ki ni potrošnik, v 14 koledarskih dneh od dneva sklenitve. Odstop od Prodajne pogodbe se v tem primeru lahko izvede brez navedbe razloga in ne daje podlage za kakršne koli zahtevke Kupca, ki ni potrošnik, do Prodajalca.
9.3 V primeru Kupcev, ki niso potrošniki, ima Prodajalec pravico omejiti razpoložljive načine plačila, vključno z zahtevo po predplačilu v celoti ali delno, ne glede na način plačila, ki ga je izbral Kupec, in dejstvo sklenitve Prodajne pogodbe.
9.4 Od trenutka, ko Prodajalec izroči Izdelek prevozniku, se koristi in bremena, povezana z Izdelkom, kot tudi nevarnost naključne izgube ali poškodbe Izdelka prenesejo na Kupca, ki ni potrošnik. V tem primeru prodajalec ni odgovoren za izgubo, izgubo ali poškodbo izdelka, ki nastane od prevzema izdelka za prevoz do izročitve izdelka stranki, in za zamudo pri prevozu pošiljke.
9.5 Če je Izdelek kupcu poslan s prevoznikom, je kupec, ki ni potrošnik, dolžan pregledati pošiljko v času in na način, ki je običajen za tovrstne pošiljke. Če ugotovi, da je bil Izdelek med prevozom izgubljen ali poškodovan, je dolžna storiti vse potrebno za ugotovitev odgovornosti prevoznika.
9.6 V skladu s 1. odstavkom 558. člena civilnega zakonika je prodajalčeva odgovornost iz naslova garancije za Izdelek do kupca, ki ni potrošnik, izključena.
9.7 V primeru stranke, ki ni potrošnik, lahko ponudnik storitev s takojšnjim učinkom in brez navedbe razlogov prekine pogodbo o izvajanju elektronskih storitev, tako da stranki pošlje ustrezno izjavo.
9.8 Odgovornost ponudnika storitev/prodajalca do prejemnika storitev/naročnika, ki ni potrošnik, je ne glede na pravno podlago omejena – tako za posamezen zahtevek kot tudi za vse zahtevke skupaj – na znesek plačane cene in stroškov dostave po prodajni pogodbi, vendar ne več kot tisoč zlotov. Ponudnik storitev/prodajalec odgovarja prejemniku storitev/nepotrošniku le za tipično škodo, ki jo je bilo mogoče predvideti ob sklenitvi pogodbe, in ne odgovarja za izgubljeni dobiček prejemniku storitev/nepotrošniku.
9.9 Vsi spori, ki bi nastali med prodajalcem/izvajalcem storitev in prejemnikom storitev/nepotrošnikom, se predložijo sodišču, pristojnemu za sedež prodajalca/izvajalca storitev.
10. KONČNE DOLOČBE
“10.1. Trgovina je pooblaščena, da v okviru izvajanja pogodbe s kupcem na kupčev elektronski naslov pošlje vabilo k izpolnitvi poprodajne ankete. Anketa se uporablja za preučitev Kupčevega mnenja o opravljenem poslu. Kupec lahko anketo izpolni prostovoljno.”
10.1 Pogodbe, sklenjene prek spletne trgovine, se sklepajo v poljskem jeziku.
10.2 Sprememba splošnih pogojev poslovanja:
10.2.1 Ponudnik storitev si pridržuje pravico, da spremeni pogoje iz pomembnih razlogov, tj.: spremembe zakonodaje; spremembe načinov plačila in dostave – če te spremembe vplivajo na izvajanje določb teh pogojev.
10.2.2 Če so na podlagi teh Splošnih pogojev sklenjene pogodbe trajne narave (npr. zagotavljanje elektronskih storitev – račun), spremenjeni Splošni pogoji zavezujejo prejemnika storitev, če so izpolnjene zahteve iz 384. in 3841. člena Civilnega zakonika, tj. če je bil prejemnik storitev pravilno obveščen o spremembah in v 14 koledarskih dneh od dneva obvestila ni odpovedal pogodbe. V primeru, da sprememba splošnih pogojev povzroči uvedbo novih pristojbin ali zvišanje obstoječih pristojbin, ima naročnik, ki je potrošnik, pravico odstopiti od pogodbe.
10.2.3 V primeru sklenitve pogodb, ki niso trajne pogodbe (npr. prodajne pogodbe), na podlagi teh splošnih pogojev, spremembe splošnih pogojev v ničemer ne vplivajo na pridobljene pravice prejemnikov storitev/strank, ki so potrošniki, pred datumom začetka veljavnosti sprememb splošnih pogojev, zlasti pa spremembe splošnih pogojev ne vplivajo na že oddana ali oddana naročila in sklenjene, izvršene ali izvršene prodajne pogodbe.
10.3 Zadeve, ki jih ti Pogoji ne urejajo, urejajo splošno veljavne določbe poljskega prava, zlasti Za prodajne pogodbe, sklenjene do 24. decembra 2014 s strankami, ki so potrošniki, veljajo določbe Zakona o varstvu določenih pravic potrošnikov in odgovornosti za škodo, povzročeno z nevarnim izdelkom, z dne 2. marca 2000. (Ur. l. 2000, št. 22, 271. točka s spremembami) in Zakona o posebnih pogojih potrošniške prodaje in spremembah civilnega zakonika z dne 27. julija 2002 (Ur. l. 2002, št. 141, 1176. točka s spremembami); za prodajne pogodbe, sklenjene od 25. decembra 2014 s kupci, ki so potrošniki – določbe Zakona o pravicah potrošnikov z dne 30. maja 2014. (Uradni list 2014, št. 827 s spremembami); in druge ustrezne določbe splošno veljavne zakonodaje.
11. VZOREC OBRAZCA ZA ODSTOP OD POGODBE
(PRILOGA ŠTEVILKA 2 K ZAKONU O PRAVICAH POTROŠNIKOV)
Vzorec obrazca za odstop od pogodbe
(ta obrazec je treba izpolniti in vrniti le, če želite odstopiti od pogodbe)
- Naslovnik: Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo, Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano:
Podlasiak Andrzej Cylwik spółka komandytowa
Przędzalniana 6K, 15-688 Białystok
lazienka-rea.pl
biuro.rea@podlasiak.com.pl
- S tem sporočam(), da odstopam() od prodajne pogodbe za naslednje predmete() od pogodbe o dobavi naslednjih predmetov() od pogodbe o izdelavi naslednjih predmetov()/od opravljanja naslednjih storitev()
- Datum sklenitve pogodbe()/prevzema()
- Ime in priimek potrošnika(-ov)
- Naslov potrošnika(-ov)
- Podpis potrošnika(-ov) (samo če se ta obrazec pošlje na papirju)
- Datum
(*) Neustrezno črtajte.
Dodatne opombe za potrošnika (v elektronskem sporočilu in pod pogoji)
POMNITE,
da imate pravico preveriti stanje pošiljke, preden jo prevzamete od prevoznika.
OPOMNITE, da mora prevoznik, če se pred dostavo ugotovi, da je pošiljka izgubljena ali poškodovana, z zapisnikom nemudoma ugotoviti stanje pošiljke in okoliščine nastanka škode. Prevoznik mora ta dejanja opraviti tudi na zahtevo upravičene osebe, če ta trdi, da je bila pošiljka poškodovana.
OPOMNITE, da če po izročitvi pošiljke opazite napako ali poškodbo, ki je ob prevzemu ni mogoče navzven opaziti, imate pravico takoj po odkritju poškodbe, najpozneje pa v 7 dneh od prevzema pošiljke, od prevoznika zahtevati, da ugotovi stanje pošiljke.
OPOMNITE, da prevzem pošiljke s strani upravičene osebe brez pridržkov pomeni prenehanje zahtevkov za izgubo ali poškodbo, razen če
je bila škoda ugotovljena s protokolom, preden je upravičena oseba sprejela pošiljko.
je bila ta ugotovitev izpuščena po krivdi prevoznika.
Izguba ali škoda je nastala zaradi naklepa ali hude malomarnosti prevoznika.
Poškodbo, ki ni navzven opazna, je upravičena oseba odkrila po prevzemu pošiljke in je v sedmih dneh zahtevala ugotovitev stanja pošiljke ter dokazala, da je škoda nastala med prevzemom pošiljke v prevoz in njeno izročitvijo.